Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Posted by Ana Maria Puşcaşu pe Iunie 5, 2008

rămân în urmă mereu

e un fel de rugăciune şi asta

să stai să speli cămăşile albe

şi să tragi linii cu var

dincolo de gard

mie mi-e frică să nu-mi pierd ochii

eu trag de lume cu ochii închişi

mie oamenii mi-au desfăcut

primul nasture de la cămaşă

şi mi-au legat în minte

un câine care îmi spune

că toţi prietenii mei morţi

n-au văzut camioanele navetiştilor

gonind prin podul casei.

5 răspunsuri to “…”

  1. Moni Stănilă said

    îmi place poemul ăsta, Ana. şi finalul are forţă.

  2. E curios cineva si de mine?:)am si eu cateva poezii….

  3. http://havanapoesisloca.blogspot.com/asta este blogul meu,va astept 🙂

  4. Moni Stănilă said

    am intrat pe blog. am vazut cum scrii. se simte lipsa unei lecturi la zi, ori lipsa empatizarii cu ceea ce se scrie azi. ti-ar prinde bine sa vii la cenaclu. mie personal mi-a ajutat ffff mult. vino deseara daca poti. pe la 18.30/19.00

    • Pai ma gandesc ca m-ar ajuta foarte mult,am primit ideea de a merge la un cenaclu pentru a ma dezvolta ,dar nu stiu unde sa vin,nu am vazut decat azi mesajul….daca m-ai putea ajuta cu o adresa:)mersi mult.

Lasă un răspuns

 
