Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

sexul frumos 2

Posted by Marian Oprea pe Iunie 10, 2008

îmi placi când te văd şi când nu te văd

când te-nţeleg când nu te-nţeleg

când ciripeşti ca o vrăbiuţă când taci

(când eşti cu alţii îi faci fericiţi) îmi placi

când eşti plină de ghiduşii când eşti bosumflici

şi habar n-ai de nimic îmi placi curată

îmi placi transpirată îmi placi

dacă mă iubeşti şi dacă nu mă iubeşti

2 răspunsuri to “sexul frumos 2”

  1. Moni Stănilă said

    marian am citit cele trei poeme.
    ce sa zic 🙂 stii ca eu nu ma pricep sa comentez poeziile astea despre femei…
    spor

  2. marian said

    femeile sint incununarea creatiei divine.

Lasă un răspuns

 
