Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

poveste cu tata

Posted by Moni Stănilă pe Iunie 17, 2008

tata bea ceai în zăpadă

aburii desenează copii lungi şi albi

pe perete

cineva îi stă pe picioare şi cântă răguşit

„tot ce nu pot”

tata bea vodkă la soare

mintea mă desenează pe tine

ca o cămaşă

stau pe sufletul tău şi cânţi ruseşte

despre un câine cuminte

care îmi linge mâinile

tata se roagă

în genunchi cu mâinile ridicate

parcă e un pom tata

parcă locuiesc în el

6 răspunsuri to “poveste cu tata”

  1. Moni Stănilă said

    acesta nu e un poem nou. a aparut si pe hyperliteratura, dar am tinut sa il postez si aici.

  2. cris said

    Are un aer atat de serios si de inalt poezia ta. E vers, apoi fum, apoi abur, vers din nou, o poza veche, ultimul vers. E poezie asa cum inteleg eu poezia. Reala, adevarata, usor trista, umana.. foarte umana. Ma lasa fara cuvinte poezia ta.

  3. Moni Stănilă said

    multumesc cristina. cred ca in ciuda tuturor aparentelor, eu sunt prea serioasa si asta razbate 🙂

  4. alexcoltan said

    in sfarsit ,am dat de ea !!! felicitari monica inca o data! fara suflare !

  5. alexcoltan said

    monica mai ai poezia aia cu casa prima pe care ai citit-o, eu cred ca e foarte tare !

  6. urdumheit said

    http://www.cs.berkeley.edu/~richie/poetry/html/index.html

    …din ciclul eu tata si tot felul de alte personaje felurit poieticoase

Lasă un răspuns

 
