Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Posted by Marian Oprea pe Iunie 24, 2008

mă-ntorc rarefiat cu ochi

de broscoi uneori am alt chip

cineva îmi polizează asperităţile

devin din ce în ce mai mic

cineva mă-mblânzeşte

2 răspunsuri to “–”

  1. cris said

    Mi se pare o poezie mult mai buna decat celelalte vechi, pe care le stiam explicite, foarte descriptive. Imi plac contrastele din poezia ta si felul cum le simti si exprimi. Putine versuri, lasa spatiu imaginatiei si lucrurilor nespuse, asa cum imi place…

  2. Ana Maria Puşcaşu said

    nu stiu daca e neaparat din cauza ca lasa spatiu imaginatiei… oricum eu cred ca textul are putere asa cum e el… dintr-o bucata!

Lasă un răspuns

 
