Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

no name

Posted by crislit pe Iulie 4, 2008

cu o privire scurtă număr unghiurile de 90 de grade pe care fiecare sfert de oră le fixeză pe cadranul ceasului meu colorat şi am o clădire de unghiuri deja

nici măcar nu e nerăbdare

e o aşteptare tristă ca după un tren ce nu ştii unde te duce

e un soi de haină incomodă, ce mă strânge

e un fel de tristeţe de toamnă şi strugurii sunt plini de praf

e un fel de început ce te-a prins blocat în prag

sunt eu. am să mă uit la un film. să treacă vremea

Să nu mai fiu eu.

Lasă un răspuns

 
