Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

……….

Posted by Marian Oprea pe August 9, 2008

ceau Katy mă bucur să te văd ce mai faci îngeraş

sunt supărată mi-am auzit vorbe ai spus cine eu

dacă mai îmi scrii pe birou ajung până sus numai

tu puteai recunoşti da recunosc au citit colegele au râs

(i-am scris Katy eşti o fată minunată şi ai nouăsprezece

ani apoi te rog Beatrice să ne întâlnim te rog şi n-ar trebui

să te rog mâine seară în steaua Vega şi Katy eşti o dulce-refren

e ceva rău în asta ţi-am spus nu vreau să mă încurc

nu te încurci să nu te descurci(am tras gafa)nu vrei

să-ţi fac rost de Shogun nu vreau nimic nu simţi că-mi

place de tine aşa blondă cum eşti ce de flori ai e ziua ta

nu a unei colege păcat aş fi vrut să te sărut şi să-ţi spun

la mulţi ani 30/31( vârsta reală) a venit tramvaiu’ a urcat

poate s-a dus la medic cine ştie destul că e supărată pe mine

Un răspuns to “……….”

  1. medeea said

    nu-mi place finalul.
    desi era ok pana aici.
    incepuse sa-mi placa.

Lasă un răspuns

 
