Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Vara asta

Posted by Moni Stănilă pe August 22, 2008

vara asta mi-am făcut curat în inimă.

nu mai imi plac bruneţii

nici bărboşii,

sau ba, ăia cu ochii verzi

peste un metru nouăzeci

care mă scoteau în germania la bere cu drojdie şi nu

numai

.

ps. asta nu e poezie, e o confesiune pentru anuşca maia.

care încă se întreabă dacă sunt pe bune îndrăgostită de neamţul care m-a scos la bere şi nu numai

7 răspunsuri to “Vara asta”

  1. Ana Maria Puşcaşu said

    si cum nu puteam sa nu raspund iti spun doar ca ar trebui sa facem curat mai des…e mai bine asa…
    imi place mult poema! puternica…de suflet…cruda!!

  2. Moni Stănilă said

    băi anuşca, păi nu-ţi spun că nu-i poemă!!! :))

  3. aipiu said

    as vrea sa iau pensie de la pavel dan

    si sa imi colorez unghiile in masa
    scriind un poem de dragoste
    la doi’spe fara douazeci
    .
    dar pe aici
    nu sunt mai mult
    de-un barbat care crede
    in puterea culturii
    .
    stiu ca esti goala si ma astepti
    e anul prabusirii si mainile mele bat la portile inimii tale
    si daca mainilor tale le va fi teama
    ai ales gresit
    am sa imi fac treburile si am sa plec
    si daca nu ai sa mai vorbesti cu mine in acest episod
    nu are sa fie nimic

    dar kiar nimik
    .

    P.S. – Vreau o parere sincera. Crezi ca sunt apt de membru ?

  4. mihai zabet said

    poema nepoema am ratat sansa sa ma placi 🙂
    nu-ti plac barbosii brunetii si cei peste 1.90

    eu am toate cele 3 „calitati” de mai sus asa ca zero sperante

    asta-i extrem de trist

  5. Moni Stănilă said

    mihai,
    ai un milion de sanse cu necalitatile astea :)), dar tu vezi ca
    aipiul m-a plagiat asa de frumos incat sunt deja in dubii…

    aipiule, o sa iti dau pensie de la Pavel Dan! esti apt!

  6. Ana Maria Puşcaşu said

    apt de memebru pavel dan…
    uite cat de simplu e: desi ai piu nu prea ai curaj asa ca mai bine lasa ip-ul si zi-ne pe bune ce si cum… foarte misto remixul dar am prefera ceva care chiar sa-ti apartina…pensie n-o sa-ti dea nimeni totusi(poate doar un buna-ziua la sosire), dar macar o sa ai si tu unde sa-ti dai cu parerea la un alt nivel…
    bun-venit!

  7. aipiu said

    graba cu care iti trece viata te va aduce in casa mea

    tu esti jumatatea mea stanga
    cu dreapta iti scriu un poem de dragoste
    la doi’spe fara douazeci –
    noaptea

    te vad la job frumoasa si trista ca o recenzie
    cand te vad in mintea mea ascult
    live with me

    te-astept in papillon
    sticlele goale stau marturie:
    noua epifanie s-a savarsit intr-un alcoolic

    te caut in agenda de pe mobil
    si nu te gasesc
    memoria selectiva te cauta in poetii locali
    memoria selectiva spune te iubesc

    aici ghicesc scaunele pe care le-ai atins
    calugarul falocrat se uita la ele
    ma doare fiecare loc gol
    cele ocupate dor indoit

    camarile inimii mele sunt casa domnului
    in locul tau incep un blister de betaloc

    cand sunt la pamant ma cunosc toate

    in loc sa ma rog iti scriu
    m-am descaltat pentru tine astazi
    si mi-am imaginat
    pamantul e putin mai rece ca ieri

Lasă un răspuns

 
