Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

3. riscul atingerilor de după

Posted by Ana Maria Puşcaşu pe Septembrie 2, 2008

frica îmi zvâcnise prin piele

cu furia unui animal de pradă

era caldă şi groasă frica

mia şi-a pus palmele deasupra

şi palmele ei erau

doi pumni de sare şi foc

hrana gândacului agăţat de lobul urechii

gândacul ce aduce primele

semne vinete ale păcatului

mi-am atins ochii şi am simţit

gustul oţetit al roşului metalic

imediat după mai curgea doar ruşinea.

4 răspunsuri to “3. riscul atingerilor de după”

  1. Florina said

    Felicitari! Imi place foarte mult poemul.

  2. Buna seara!!! am o poezie noua pe care am compus-o in data de 26.1.2011…

    O coboara-te…

    <>

    Acum povestea lor, ce mai conteaza?
    Au fost amandoi o parte din colbul ramas,
    Care acum nu mai exista, nici un strop,
    Din ce a mai fost.

  3. … Buna seara!!… am si eu un poem sau sa o numesc o scurta poveste… dar se numeste FRICA…el este asa: FRICA era inchisa intr-o camera/ totul era in bezna/ intunericul avea abstracte forme/ ii era frica simte-am eu/ ii era foarte frica/ imi dadea o stare sinistra/ vroiam sa merg dupa ea/ dar era inchisa in dulap/ sau in mintea mea/ cel putin asa cred./ a trecut un timp…/ si a iesit afara/ era imbracata in negru/ imi era frica sa o salut/ a venit langa mine/ si mi-a spus..sa nu imi fie teama… ea e frica iar odata cu venirea primaverii a iesit la aer si nu mai o cheama FRICA, ci CURAJUL/ am ramas surprinsa/ am inchis ochiul/ si am disparut!!!

  4. … blog-ul mes este acesta http://dendorferalexandra.blogspot.com/

Lasă un răspuns

 
