Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

secvenţe (poem de la săvârşin)

Posted by Moni Stănilă pe Septembrie 16, 2008

stau aşezată pe o floare imensă

încă nu a venit trenul

pegasul uzat de pe sigla CFR

.

(un măr două beri o sticlă cu apă)

.

nu a bătut ora 6 la catedrala din centru

dar picioarele mele se zbat ca un peşte când

i se străpunge buza

picioarele mele sunt picioarele iepei

care alerga înnebunită pe islazul de la Româneşti

.

x

.

Dumas era pe atunci singurul meu reper

i-aş fi aşezat portretul deasupra tablei

lângă Ceauşescu

voiam pălărie cu pana şi o moarte pe eşafod

.

x

.

visul meu încă se mai poate împlini

pentru că eşafodul e jumătate de metru pătrat

în faţa bancomatului BC Transilvania

.

orice carte vândută e o bere

în plus şi totuşi

cobor scările până în subsolul unde trăiesc

şi-mi spun: când muşcă

iapa din mine vrea să simtă

cubul de zahăr din palmă

2 răspunsuri to “secvenţe (poem de la săvârşin)”

  1. vm said

    mi a placut poemul asta si acum si cand l ai citit la svrsn

  2. Moni Stănilă said

    vlad, mersi si de apreciere si de trecere 😉

Lasă un răspuns

 
