Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

*****

Posted by Claudiu Bolcu pe Septembrie 18, 2008

Mi-aş injecta în talpă

Puţin simţ practic

Pentru a putea păşi cu încredere

În laboratorul tău de greaţă.

Aici musteşte spurcăciunea lumii

În butoaie de software şi hardware,

Iar dacă nu ai mănuşi şi experienţă,

E greu să le mânuieşti,

Căci au o formă atractivă, futuristă

Care te îndeamnă să le atingi

Să le foloseşti şi să le verşi,

Ca să poată să te înnece

Să te-nlemnească

Şi să te absoarbă ca un televizor;

Un răspuns to “*****”

  1. anca iulia said

    eu as injecta putin, putin bun simt.
    in oamenii care nu au simturi
    sau in simturile care uita de oameni….
    da nu ma mai mira nimic….cine ar sta cu cineva care nu are?
    nici simturi si nici oameni.

    imi place cum scrii…:)

Lasă un răspuns

 
