Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

hai (contrapoem)

Posted by Moni Stănilă pe Octombrie 15, 2008

pune-ţi mâna pe genunchiul meu şi hai

să ne privim până sub osul umbros din frunte

e cazul să fim mai serioşi

aici între atâţia morţi

nici nu mai ştim cine trăieşte care dintre colegii

de clasă au fost despicaţi

ca nişte peşti în ultimele ore

.

 

hai să fim mai responsabili

în unirii se moare – când sub osul umbros

îţi pregăteşti strategii

ştiu că te dor ochii şi genunchii mei sunt bolnavi

dar hai să lăsăm astea

 .

e timpul

 .

pricepi?

 

ultima dată am pus între noi o carte  

şi ochii ni s-au înroşit de aşteptare

acum o să mă desfac ca un bob (de pop-corn)

iar măruntaiele mele vor zvâcni

în comenzile vieţii

 .

o să mă adun ghem şi din poziţia asta

o să-ţi scot de sub mine

visele împăturate ca nişte prosoape de bucătărie

ca alea de se dau la mort

.

 

hai să nu mai fiu o perfuzie

pentru zilele tale ratate

4 răspunsuri to “hai (contrapoem)”

  1. Florina said

    Superb poemul. Felicitari, imi place foarte mult, dar in versul acum o să mă desfac ca un bob (de pop-corn) de pop-corn mi se pare in plus. In rest, e foarte fain.

  2. Moni Stănilă said

    mersi. intra pe rocultura sa urmaresti discutia despre popcorn 😀

  3. Animaliciul81 said

    Hai cwa incepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  4. anaAyana said

    interesantă comparaţia cu perfuzia

Lasă un răspuns

 
