Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Punctele

Posted by rasmiles pe Ianuarie 1, 2009

violin
Dacă ai ţine în acest pumn privirea,
cu paşii ei gazelici, de var trecut cu pensula
prin pomi- mă ţin în cupa ta de brumă,

lucesc în sufletul tău postit galben pe fire de aţă
nevăzute.
Eu, eu am trecut prin mana roşie sorbind mult
din melcii-i sorbind mult din casa ei şi mai ales
sorbind mult piruetele vaselor deasupra;
când stau eşantioane de păsări la orizont şi dulcele
măr la pâmânt îl coboară cu întrebările tale
– te-ai ruga să adormi înainte de lăsarea nopţii.
Boabă cu boabă timpul l-ai înghiţit şi ţestoase
ai urmat cu solzii noi ce-au lăsat omul în urmă
– privirea prinsă într-un pumn ca o lupă-ntr-o
scamă, mai uită-te pe braţul meu, să-nşire uitarea
de toate, grămada de semne.
Aş fi rupt din tâmpla ta înalţimea- la sfârşitul zilei
mă-ndrept troznind paşi de lup şi funigei acrişori
– n-o să fim noi cheia de apă a ceasului de
întuneric ce-şi răstoarnă mersul în plumb, deşi ai
spune că încă iubeşti şi obrazul încă ţi se zbate
în mine.
Eu, eu am trecut prin mana roşie, toată, un lung
deget ce-mi potriveşte agrafele în păr.
Lasă un răspuns

 
