Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Săgeţile

Posted by rasmiles pe Aprilie 3, 2009

sagetile_

 Dafi’s

Mai bine au scris săgeţile în arbori

-costat-a mult desfacerea cuiburilor,
din ouă au ieşit curajoşi pui de icicle.


Mi-au plâns în braţe cu palida lor miere,
în cărţi solare de-am dat 2 pagini şi-am
împins cu geana să steie şaptezeci
-tu te uită prin turn la vijelii de nuntesc
cu păsările migratoare;
peline gurile lor de os, pelini sunt
ochii lor de smoală.

Mi-au plâns mâinile, săgeţile mai
bine scriu în păduri şi în aripi
‘uită-pământul’.
De nu te-ai fi prins de umărul meu,
cerneală- mai uită-te-o dată la
verzuiele care, în negrul meu păr, cum
strivesc sub ele albastrele ceruri

-pe toţi ne numeră din tolbă, cu gura
rujată, săgeţile.

Lasă un răspuns

 
