Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

sculptura

Posted by Livia Basista pe Iunie 22, 2009

stau închisă în turnul animal

ce se târăşte schiop prin aşchiile pianului dezmembrat

corzile se caţără pe turnul gol

sugrumând ochii  ferestrelor.

eu port cămasa de lemn şlefuită

două nopţi la rând cu şmirghelul.

in cuierul din tavan stă cocoţată

privirea mea care te asteaptă…

3 răspunsuri to “sculptura”

  1. Moni Stănilă said

    ai cateva lucruri frumoase in poemul asta. dar mai trebuie sa lucrezi la el.
    turnul animal reluat prin turnul gol doua versuri mai jos nu e f inspirat, iar aschiile pianului dezmembrat e usor pleonastic si incarcat. daca are aschii inseamna ca e dezmembrat.
    asa as vedea textul asta:

    stau închisă în turnul animal
    ce se târăşte prin aşchiile pianului
    corzile se caţără
    sugrumând ochii ferestrelor.
    eu port cămasa de lemn şlefuită
    două nopţi la rând cu şmirghelul.

    in rest, poti sa il mai dezvolti.
    insa mi se pare mai bun decat ultimele tale texte, sau decat cele de la carturesti.

    Oricum, bravos pentru prima postare si:
    la mai mare!!!

  2. sa inteleg ca rima din final nu ti-a placut?!?
    mersi mult de feed-back.

  3. serban said

    mie mi-a placut:)
    chiar mult as zice.

Lasă un răspuns

«
»
 
