Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

DE LA PREMIERE…

Posted by Moni Stănilă pe Iulie 6, 2009

Sîmbătă a avut loc premierea… Am cules premianţii de vineri începînd şi le-am arătat oraşul.

Vineri au ajuns la Timişoara Synthia Albulescu, Roxana Sahanagiu, Mălin Stan, Claudiu D. Moga şi… Ilie Romeo sau Dan Ovidiu Bogdan – care nu a dezminţit nici o clipă pofta de viaţă a teologilor.

Aici suntem toţi la Orlovi, terasa suporterilor fostei „Poli”, un local cu tot mai puternice rezonanţe literare pentru mine… E acelaşi local unde s-au pus în toamnă bazele atelierelor literare…

IMG_6532

 

Sîmbătă ne-am adunat la CS.

Ne-am bucurat de prezenţa – pe lîngă cea a îndrumătorului nostru, Eugen Bunaru – a prozatorilor Mircea Pora şi Viorel Marineasa, a poeţilor Marcel Tolcea şi Tudor Creţu, prezidaţi de criticul literar Cornel Ungureanu.

Picture 003

 

 

 

Picture 010

 

 

 

 

 

 

 

Picture 014Picture 015

 

 

:

.

.

.

.

.

.

.

.

(Cu domnul Viorel Marineasa şi cu Tudor Creţu nu avem poze)

Dintre premianţi au mai ajuns sîmbătă: Beatrice Serediuc şi Adelina Dozescu – dar si graficiana noastra: Ana Toma

Picture 008

Ce a urmat… după premiere… va desluşim în ultima poză, însă – asa – mai voalat!

IMG_6515

(foto: Ana-Maria Puşcaşu şi Synthia Albulescu)

Lasă un răspuns

 
