Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

crivaia. 2.

Posted by Moni Stănilă pe August 13, 2009

cine oare cine

e mai sportiv decît mine???                                     răspuns: nico

Picture 178

 

(pentru cine nu crede, o dovadă)

Picture 195Picture 188

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eu şi Nico am avut programul foarte riguros gîndit. Ne trezeam. Cafeaua pe terasă şi pe jos pînă la Văliug. La întoarcere greşeam de fiecare dată drumul, ocolind prin lac – la nevoie pînă pe cealaltă parte.

Un răspuns to “crivaia. 2.”

  1. nico said

    noi am avut cel mai plin program de acol :))

Lasă un răspuns

 
