Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Interferenţe la Chişinău

Posted by Moni Stănilă pe Decembrie 16, 2009

La Chişinău am ajuns destul de bine şi am tras imediat pe Puşkin la Gălbenuş pentru o soleankă (pe care de altfel nu am apucat să o mănînc).
Apoi ne-a recuperat Dumitru Crudu.
Toate bune.

<
Seara la USR l-am cunoscut pe Alexandru Vakulovski.
Toate bune.

.
Ziua a fost foarte lungă şi a condus la o sedintă grea de cenaclu chiar a doua zi. Lume, păreri, supărări, lansare.
Toate bune

.
La lansarea mea au vb Dumitru (Dudu) Crudu şi Vklvsk.
Toate bune.

.
seri, nopţi, dimineţi.
.
Proiect Timişoara-Chişinău în spaţii tarkovskiene. Am participat toţi, mai puţin Hose (supărată din cauza asta). A ieşit beton şi curînd… poze şi materiale.
Toate bune.
.
Mai stau o zi. Toate foarte bune.

2 răspunsuri to “Interferenţe la Chişinău”

  1. Ana Maria Puşcaşu said

    foto credit: Ana Toma si Moni Stanila 🙂

  2. Ana Maria Puşcaşu said

    misto oricum pozele…vad fete cunoscute si ma apuca tare nostalgia…salutari din timi pentru alina si cristina, bineinteles 🙂

Lasă un răspuns

 
