Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Soare

Posted by rasmiles pe Martie 5, 2010

(lemn ars de soare, serife galbene

oranj; în umbră-mi râde frunza cazută

ca o rană pe creştet şi gura mea-i

o vafă sau două să mai poarte)

Îmi plâng pe umbră copaci cu ciulini

crescuţi pe vârfuri: coroanele-s de acru

lemn, un soare cu serife îi ţine de-un

capăt- negre cuiburi s-or mai zari doar

spre seară, la tulpina neoanelor portocalii

când s-or aprinde.

Frunzele nu mi-au lăsat buza s-alerge

în căutarea vafelor de îngheţată, încă o

clipă-i tăcută, veche ca un ocean ce

picură albastre valuri pe ţărm şi albi

delfini prin recifuri- în umbră-mi plâng

maluri, copacii cu ciulini crescuţi

pe vârfuri.

Lasă un răspuns

 
