Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Six

Posted by rasmiles pe Aprilie 14, 2010

De stropi mari m-am îndoit,
ploaia c-o să vină, depărtările c-or
să ştie unde aproapele îşi fereşte
praful de pene, şi-apoi atâtea aripi

să-ndrepte respiraţia acestui nor
ce scapă săgeţi. Nu mă-ntreb
din ce-i făcut , că oricum aflu, că
nu sunt singura, chiar de-n lume,
tot cerul se sprijină de pietre.

Şi totuşi nu-i vară, soarele-i doar
carpăn cu priviri galben-obosite, îşi
scrie striaţii de tun în călcăie
– nu-i cu albastrul cer să facă tulpini
lichide de floare, emanaţii verzi
risipite de trezirea lor la răsărit.

Cui mi-am pierdut somnul încât
anii-s din jumătăţi de zile?
cât viaţa unui fulger lovind asfaltul,
(întotdeauna au fost între părţile lui
culori ce n-au dat înapoi culori);

mie mi l-am pierdut, încât de teamă-s
zdrobită sub pleoape să nu-mi fie
privirea întâlnită cu pământul.

Lasă un răspuns

 
