Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Clipping Mask

Posted by rasmiles pe Mai 17, 2010

Cum să mă lipsesc de tine când ceaţa mă

uită cu ochi de cearcăn şi-n spate-mi  urcă

lesne atlasul alb abia cu 6 fire de păr răzbind

la lumină(?)

Peste un cuib au dormit frunzele cârpite

pe crengi şi soarele a uitat de umbra lacomă

privirea caldă să şi-o-nnoade;

căci în pastă de muştar podu-i dus peste apă,

i se fac în poală palide cercuri şi siluete subţiri

de pene plutesc prin carnea-i de praf-un luntraş

micuţ şi vânăt dospind la întâmplare ciuperci

crescute pe copaci,

Lasă-l, măcar de un spectacol, porţile cu var

aprins să mi le scrie!

//Cui să-i spun că de tine nu mă pot lipsi, fie

pe coate să-mi rog stăpânul să-mi dea ghemul

cel mare de lână să-l ţes într-un pulovăr

îndesat, soarele că stă ascuns într-o coadă de

peşte, şi cine a dat cu piatra peste el că-n loc de

recul un câine galben l-a muşcat, într-un loc de

recul un loc de floare zdrobit, cum în mine

ceaţa se face un plumb vestitor.

Un răspuns to “Clipping Mask”

  1. Orry said

    superb!

Lasă un răspuns

 
