Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Răbdare

Posted by rasmiles pe Mai 21, 2010

Irişii-s de piatră,  îmi râd  sub gene că încă

mi-e frică să-mi las mânat de ei îngustul piept,

prin troiene calc şi-n troiene, zestrea mea,

de gheaţă degetele-şi frânge mulţumită, că n-are a

face zgomotul de sistolă cu privirea-i caldă

de bănuţ încropit;

şi s-ar spune mai mult, de n-ar fi geamăt pe

buza mea, de cerul mi-ar face un loc sub el,

ghetele să-mi scurg de vânturi aspre,

bluza să-mi scutur de ger,

că n-am ştiut cu sufletul de ele să mă prind

mai bine.

De n-aş fi tristă, zi-mi, ce zale îşi tremură

sângele de teamă, ce zale se propteşte de-o zale

când totul curge cu fante găsite şi gazele ridică

balonul, ce scut nu stă drept fără sine?

Clintirile mele-s de singurătate, neclintirile –s

de dragoste.

De n-aş fi, de n-aş fi, pe sub gene să-mi râdă

sub gene, irişi negri de piatră!

2 răspunsuri to “Răbdare”

  1. Orry said

    superb!

  2. Dafi said

    Multumesc! 🙂

Lasă un răspuns

 
