Cenaclul Pavel Dan

cenaclu literar din Timisoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile” 08.02.1993, ION MONORAN

Remember

Posted by mineni pe Decembrie 4, 2013

Ştefan Călărăşanu

Se întâmpla prin mai 2009, când am descins câţiva paveldanişti la atelierul său de pe malul Begheiului, la câţiva paşi de străvechea  Turbină, unde apa râului intra, odinioară, vijelioasă în Timişoara. Era, acolo, o străduţă rămasă din altă lume şi din alt timp al istoriei: Chopin…  În amurgul acelei zile, de început de vară, preţ de vreo două ore ne-am bucurat să fim împreună. Acolo, Moni Stănilă, Ariana Perhald,  Livia Basista, Arnold Schlachter, Ionuţ Ionescu au citit poezii.  Au rămas,  în  arhiva  cenaclului,  câteva  ,,urme”  din  ceea  ce  îşi  propunea  să  fie,  illo tempore, o succintă, ,,reportericească” rememorare a acelei întâlniri, de seară, cu un mare artist. Dumnezeu să-l odihnească în pace!
…. vizita la  călărăşanu – Publicat de Arnold Schlachter pe iunie 10, 2009 ieri am fost rugat să scriu ceva despre vizita noastră la călărăşanu în fabric de acum vreo 2 săptămâni. chiar azi l-am revăzut la papi la masa de lângă. era cu un prof de la noi şi cu patronul de la maganzinul unde mă aprovizionez şi eu cu materiale

– E. Bunaru/ 4 dec. 2013; Foto: Moni Stănilă

D:DCIM100DICAMDSCI2528.JPG D:DCIM100DICAMDSCI2540.JPG D:DCIM100DICAMDSCI2531.JPG

Lasă un răspuns

 
