Cenaclul Pavel Dan

Cenaclu literar din Timișoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile" 08.02.1993, ION MONORAN

  • Pagini

  • Comentarii recente

  • Arhiva

noutăţi

Posted by Moni Stănilă pe iunie 5, 2008

Sâmbătă, 14 iunie, vom avea o lectură la Herculane.

Mă rog, sunt mai multe de spus, dar suntem în lucru şi aştept să îi am alături pe colegii mei, că n-am nici un chef să postez de una singură… Încă nu.

Sau poate o să mai îmi fac un cont şi o să  comentez tot eu 😀

2 răspunsuri to “noutăţi”

  1. livia said

    inca ma mai gandesc daca sa vin la Herculane sau nu
    nici o grija nu te las sa vb singura aici
    o sa citesc ce ai postat si o sa comentez imediat

  2. Moni Stănilă said

    ar fi bine sa vii. ai putea sa ne cunosti mai bine 🙂

Lasă un comentariu