Cenaclul Pavel Dan

Cenaclu literar din Timișoara. „Întâmplarea a făcut să mă nasc român. În consecinţă sunt român, dar asta nu înseamnă să mă confund cu poporul român în momentele sale cele mai penibile" 08.02.1993, ION MONORAN

  • Pagini

  • Comentarii recente

  • Arhiva

Noi suntem Pavel Dan

Posted by Moni Stănilă pe iunie 4, 2008

Cenaclul literar Pavel Dan a împlinit anul acesta 50 de ani. Deci studenţii de aici îşi sărbătoresc jumătatea de veac. Cu şampanie şi un eveniment de proporţiile elefantului promis, pe care mi-l tot promit prietenii şi tot promis rămâne, încât am ajuns să mă întreb dacă există cu adevărat. Aş întreba autorul, dar înţeles-am de pre la unii că se plimbă în cercuri înalte, inaccesibile celor de talia păcatelor mele…

Bine, evenimentul va fi în toamnă. Ne facem noi auziţi pe atunci. Deocamdată am convenit că la această onorabilă tinereţe se merită să facem un plonjon în lumea asta… virtuală. Şi când zic virtuală, din nou mă gandesc la elefanul ăla, pe care mi l-a promis şi v. leac de vreo două ori. Probabil trebuie să mai scot o carte sau să intru pe clubliterar ca să o văd în sfârşit…

Vă urăm bine aţi venit, uraţi-ne bine v-am cautat!

7 răspunsuri to “Noi suntem Pavel Dan”

  1. Costas said

    Elefantul promis exista, l-am vazut, am povestit cu el
    Dar nu stiu unde a disparut!
    Il mai caut…:)

  2. Moni Stănilă said

    😀

  3. livia said

    vreau sa ma implic si eu in proiectul vostru din toamna
    sa ajut la organizare, orice
    pupici

  4. white noise said

    nu stiu exact ce elefant cauti, dar un pdf exista aici:
    http://romindor.wordpress.com/biblioteca-pdf-literatura-care-ne-intereseaza/

  5. Moni Stănilă said

    mersi, asta era 🙂

  6. Iuliana said

    Doresc sa fac parte si eu din acest cenaclu; de mult timp caut un cenaclu al tinerilor. Sunt studenta la master, am terminat Facultatea de Litere din Timisoara (Engleza-Spaniola). Cum sa ma inscriu?

  7. Moni Stănilă said

    vino marti de la 18.30 la Casa Studentilor. Atunci avem sedinta si poti sa te si inscrii.
    Te asteptam 🙂

Lasă un comentariu